piątek, 22 kwietnia 2016

Zapowiedź „Świat fantasy”.

Opowieść fantastyczna, więc się nie zdziwcie, ale Hogwart też się pojawi, spokojnie! Fani Percy'ego Jacksona, Władcy pierścieni, Wiedźmina oraz ludzie chcący poznać coś, co od podstaw stworzyłam ja, czujcie się jak w domu! Liczę, że w internecie nie ma miliardów takich opowiadań… Mam nadzieję, że ten króciutki tekścik (krótszy pewnie niż mój wywód) zaciekawi Was. Prolog się pisze!

Jak łatwo wpaść w gniew…
Rozpłakać, roztrzaskać się.
Gdy wielka rola się śni…
A w książkach jest wielka moc.
Wyobraźnia daje siłę,
A los szansę ukaże…
Czy da się wykorzystać ją?
A zarazem w domu być?
Twórczość to największa siła…
Pisarz stworzyć może świat,
A każdy zamieszkać może w nim…
Jednak ile niebezpieczeństw,
Wielkich i malutkich,
czekać może tam…
A ona tylko śni…
Lecz w ten sposób,
Tylu ludzi poznać się da…
Razem skakać ze świata przez świat…

4 komentarze:

  1. Cholera, jak ja kocham fantasy! Pisz ten prolog, a właściwie trzy!
    Niecierpliwy człek ze mnie, co poradzę? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już półtorej strony, ale trochę to potrwa, bo są do przepisania. Niestety, ale nie jestem z nich zadowolona i póki nie będę nie dostaniesz! Mają być perfekcyjne, a potem odeślę go do bety i znowu doprowadzę do czystego ideału! (Oczywiście na tyle, na ile umiejętności mi pozwalają). Potem zrobię to samo z dwoma kolejnymi i opublikuję pierwszy. A co mi tam! (Chociaż mogę być dobra i pozwolić Ci przeczytać po napisaniu jednego w zapasie!). No wiesz, taki charakter! Nauczysz się przy okazji cierpliwości. Muhahahaha!

      Usuń
  2. Czekam! (Na wszystkie trzy prologi) :) i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale najpierw chciałabym zająć się Magią. Jak już będzie ładny to porządnie zajmę się resztą.

      Usuń

Proszę hejtować jedynie w odpowiedniej zakładce. Odnośnik znajdziecie w „spam i ciekawe strony”. W każdym innym miejscu pousuwam. Ostrzegam!